donderdag 28 juni 2012

En zo begint het.

Vandaag besloten om me toch eens te gaan verdiepen in de wereld van het bloggen.
Ik ben echt iemand die denk dat het echt niemand kan boeien wie ik ben en wat ik doe, dus ik zal deze blog in eerste instantie voor me zelf hebben om zo bij te houden hoe het gaat met het op starten van me bedrijfje en misschien wat leuke of minder leuke dingen die gebeurd zijn.

Sinds mei 2012 heb ik besloten om een bedrijf te starten in het graveren van glas, maar ik wil kijken wat ik allemaal moet doen en hebben om Engraved by Tisch"officieel" te maken. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van 1 en 3 jaar , dus om alles te kunnen doen is soms wat vlieg werk nodig.

Momenteel zit ik nog in de onderzoek fase. Ik ben druk bezig met kijken wat ik allemaal moet doen, wat ik moet aanvragen en wat ik nodig heb. Ik moet zeggen de kosten lopen nu al hoog op! Wat ik nu wel al duidelijk heb voor me zelf is dat ik al een beetje naamsbekendheid moet hebben om zo al mijn kosten er uit te kunnen krijgen. Het is dan ook van groot belang om me zelf nu al te promoten en er voor de zorgen dat ik wat meer klanten ga krijgen. Het voordeel van nu hobbymatig bezig zijn is dan ook dat ik nu me kan promoten en  bestelling kan aannemen zonder alle kosten die er bij komen als ik "officieel" ben. Ik kan al mijn bestelling gewoon via mijn jaarlijkse aangifte kan opgeven, dus ik ben niet illegaal bezig haha.
Verder wil ik ook kijken of ik op markten en braderieën kan staan met me bedrijfje, dat lijkt me echt heel leuk. Ik heb me nu al ingeschreven voor een kerstmarkt in Beilen, dus ik zal de aankomende maanden ook al bezig zijn met het graveren van glas met een winter en kerst thema ( geen straf ik HOU van kerst!).

Ik zal nog een paar Foto's plaatsen van mijn werk en als je meer wilt weten kun je kijken op mijn site www.engravedbytisch.nl.
Ik heb ook Facebook en Twitter , ook daar kun je een kijkje nemen en me natuurlijk "Liken" en "Volgen".





3 opmerkingen:

  1. Hoi Tisch, welkom in blogland, leuk dat je ons hier je voortgang van je bedrijfje laat volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk mijn eerste comment!! Dankje, ik ben erg benieuwd hoelang ik het bloggen ga volhouden!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen