donderdag 5 juli 2012

Mooie dag en Cadeaus

Ik wou gister al een nieuw bericht plaatsen maar helaas was het een beetje druk.


Gister was een super lekkere dag mijn kleintjes hebben heerlijk genoten van het weer! Mijn grote meid de hele dag met haar vriendinnetje buiten gespeeld en mijn kleine man heeft s'morgen nog even lekker in zijn blauwe schelp plonst.
S'middags kwam man lief nog ff snel thuis om wat avond eten naar binnen te werken. Helaas duurde alles wat langer als gepland dus moest het even snel snel.

S'avonds kon ik dan eindelijk verder met het graveren van de cadeaus die  voor het weekend  af moesten en het is gelukt alles is af.
Ik zal zaterdag of zondag even de foto's plaatsen.

Vandaag ga ik nog bezig met het verzinnen van een nieuw design. Ik heb nog helemaal geen idee wat ik ga maken, maar ik heb een heel leuk fotolijstje gekocht waar ik iets moois op wil maken, maar wat?!
Zodra het af is zal ik natuurlijk een foto plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Ah heerlijk in het water plonsen, dat leek mij ook wel wat op deze warme dag :) Ben benieuwd naar wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Werd niet geplonsd vandaag. Het was zeker een warme dag pfff ik krijg het ook niet uit ons huis helaas! Ik heb nog niks gemaakt. Ik ben nog steeds bezig met een design verzinnen Ik denk dat ik iets met dieren doe, maar ja als ik iets anders leuks tegen kom of bedenk dan kan het zomaar zijn dat ik iets anders ga maken haha

      Verwijderen