dinsdag 10 juli 2012

Een vraag aan iedereen die dit leest.

Ik kom er niet uit en me schoonmoeder ook niet. Als mijn schoonmoeder "lid" word van een blog kunnen die mensen via haar link naar haar blog komen, als ik "lid" word staat die link er niet. Heeft iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik die link daar ook kan krijgen!? Ik ben geregistreerd via mijn google account kan het daar me te maken hebben?!

Ik hoop dat iemand dit leest en mij kan helpen!

En voor de gene dit het leuk vinden een foto glaswerk dat door mij gegraveerd is.




EDIT:

Het is gelukt! Ik heb mijn linkjes er in gekregen . Dankje Willy

8 opmerkingen:

  1. Wat maak je mooie dingen zeg, je gravures zijn echt kunstwerken, prachtig.
    Ik kom via je schoonmoeder bij jou terecht:)
    Het kan zijn dat jij bij de instellingen iets niet heb aangevinkt of juist wel, lekker duidelijk, maar als ik me aanmeldt bij jou dan zie je mijn picto bij je volgers, als je op die picto klik dan kom je op mijn profiel, daar moet of kan de link naar het blog staan.
    Als ik nu mijn bericht bij je plaatst kun je ook via die picto bij mijn blog komen, hoop ik:)
    Ik ga me aanmelden bij je, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met je bedrijf, heel veel succes!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zien nu ook dat je via mijn picto bij volgers niet op mijn blog kom, ik heb dus de instellingen ook anders staan.
    Je kunt wel via de picto bij mijn reactie op mijn blog komen.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eefie,
      Bedankt voor het antwoorden en volgen. Ja ik heb inmiddels denk ik alles geprobeerd( behalve het juiste). Wie weet komt er nog iemand hier lezen die het wel weet en ja anders maar niet:). Het is alleen wel handig omdat ik nog niet zoveel naamsbekendheid heb dat mensen gewoon snel bij de juiste site kunnen komen. Ik volg jou nu ook. Ik zal morgen nog even je blog goed bekijken ik ga zo namelijk nog even bezig met graveren. Morgen komt een nieuw bericht met foto's van het project waar ik nu mee bezig ben.

      Groetjes Tisch

      Verwijderen
  3. Hoi Tisch, is het nog niet gelukt? Jammer ik zal eens rondvragen of iemand het weet. Heb je op mijn blog de sitebar bekeken, ik heb een plaatje met een link naar je site gemaakt, en jawel hij is paars :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb ik gezien! Hij is heel mooi!! Ik wou je nog een sms sturen!! Ik wou ook nog een bedankt berichtje zetten onder je post van vandaag, ga ik zo nog ff doen. Nee is nog niet gelukt maar gaan we vast wel achter komen!

      Verwijderen
  4. Hej Natascha, ik zag je al als volger maar wist ook even niet hoe ik op je blog kon komen, maar ben er nu. Prachtige gravures maak je, leuk dat je dat via het bloggen met ons deelt.
    Als je naar blogger.com gaat en je inlogt kom je op het daschboard. Rechtsboven zie je jouw naam, als je daar op klikt kun je het profiel bewerken. Ik hoop dat het zo lukt, maar kan zijn dat het te maken heeft met google +, maar dan moet het ook mogelijk zijn om je blog daa aan te linken, want dat heb ik vaker gezien. Succes!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog info over link van je blog toevoegen bij google +:
    http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=nl&answer=98085

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Willy,

      Leuk dat je me gaat volgen!
      Nou ik heb inmiddels wel linkjes in mijn Google+ staan maar zijn nog niet zichtbaar bij mijn blogprofiel.
      Ik heb 5 volgers word er gezegd en eerst zag ik er maar 3 en nu zie ik er 4 maar nog steeds geen 5 haha. Dus misschien moet ik wat geduld hebben en word het straks bijgewerkt.
      Als het is gelukt zal ik het laten weten

      Groetjes,

      Verwijderen