zondag 8 juli 2012

Zoals beloofd de foto's van de cadeaus die ik gemaakt heb voor me zusje en nichtje.
Me nichtje wou graag iets hebben dat door mij gegraveerd is, ze daar graag haar naam en een dolfijn op hebben en dit is het eind resultaat.


Voor me zusje heb ik een mooi windlicht gemaakt. Helaas heeft me broertje het na het uitpakken laten vallen. De glas plaatjes zijn nog redelijk heel er zit een barst in een hoek maar die is niet te zien. We moeten nu kijken of het nog te herstellen is, of dat ik een nieuw windlicht moet kopen en daar dan de glas plaatjes in kan doen.  Ik moet eerlijk zeggen ik was best een beetje verdrietig. Er heeft nog best veel tijd in gezeten om het te maken.

Ik ben nog steeds bezig om iets moois te verzinnen voor op mijn fotolijst die ik hier heb liggen. Het is een klein formaat lijst en de meeste dingen die ik ben tegen gekomen vind ik mooier op een groot formaat lijst. Dus de kans is groot dat het toch weer iets van bloemen wordt want die staan bijna overal mooi op.

1 opmerking:

  1. wat jammer van het glas, hopelijk kan je het nog repareren, het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen