zaterdag 14 juli 2012

Even iets heel anders. Echt een super moment.

Vandaag even snel de stad in geweest om een skippy bal te halen voor me kleine meid want ze is eindelijk zindelijk!! Nog niet s´nachts maar ik ben bang dat nog wel een tijdje gaat duren. Ze is een hele vaste slapen en de trigger dat ze moet plassen heeft ze nog niet s´nachts. 




Daarna was ik nog even snel de kleine C&A in geweest voor een nieuwe spijkerbroek helaas hadden ze maar 1 die ik een beetje leuk vond en die had niet de juiste pijpen. Dus hup naar de grote C&A daar heb ik de juiste broek gevonden en ja hoor ik kan een maat kleiner aan!! Het is eindelijk zover ik ben een kleding maat naar beneden gegaan! Ik sta nu al een hele tijd stil en kon niet de motivatie vinden om verder af te vallen maar ik moet zeggen dit is zeker motivatie. Ik zie het weer helemaal zitten en ga er weer tegen aan.
En als kers op de slagroom heb ik ook nog een stel leuke schoenen gevonden. Ik ben al een hele tijd opzoek naar een stel leuk schoenen


1 opmerking:

  1. Hoera overdag zindelijk, dat is al een grote vooruitgang :) Wat een leuke skippy bal natuurlijk met Cars erop. Ik ben ook weer flink aan de slag met het lijnen, ik begin de dag nu met een shake van water met spinazie en een banaan ( het klinkt niet lekker met het smaakt wel) Super dat je een maat bent geslonken :)

    BeantwoordenVerwijderen