donderdag 11 april 2013

Bestellingen en Schiermonnikoog

Ik moest het gewoon even kwijt, ik heb weer een bestelling gekregen! Ik ben er zo blij mee dat mensen ook aan mij denken als ze een cadeau willen geven. Het is wel een klant die al eerder wat bij me besteld heeft maar dat is niet erg. Dit keer gaat het om een snoeppot en een kleine vaas. Vanavond ga ik beginnen met graveren van de vaas. De grote vaas/ windlicht voor het huwelijk heb ik ook als af maar die foto's kan ik pas plaatsen als het cadeau is gegeven.  Een klein nadeel aan zoveel bestellingen is dat ik een klein beetje tijd te kort kom, de bestelling moet al snel af zijn en ik ga tussen door nog even 4 dagen naar Schiermonnikoog met ons gezin en de schoonfam. Ik heb er echt heel veel zin in, even met de kids lekker uitwaaien op het strand. Vorig jaar zijn we ook heen geweest en was het ook super gezellig, de camera's gaan mee en Char en ik gaan lekker foto's maken. Ja me grote meid heeft van oma haar eigen digitale camera gekregen want die wegwerp camera's zijn zo vol. Hier nog even een foto van vorig  jaar op Schier.

Mijn hubby en mijn grote meid.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een geweldig uitwaai weekend toe!!!
    Ik was je al kwijt online :D

    liefs,
    Diana
    http://naaldbinden.widoeghe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! we hebben nu echt super weer!

    BeantwoordenVerwijderen