donderdag 4 april 2013

Terug van weggeweest en update.

Het is hier echt een hele tijd stil geweest! Ik heb een tijd niet gegraveerd omdat mijn lieve kleine man mij iedere avond wakker maakte en na dik 1,5 jaar begon dat toch problemen te geven. Nu ben ik weer vol op aan het graveren, ik heb zelf een paar "drukke"weken achter de de rug. In Februari 2 bestellingen gehad, een vaas voor 60 jarig jubileum en 3 fotolijstjes met naam, geboortedatum en een afbeelding.
Het is toch wel bijzonder om iets te mogen graveren voor mensen die al 60 jaar getrouwd zijn, ik ben aankomend augustus 3 jaar getrouwd met mijn hubby en hoop dat we ook in buurt mogen komen van die 60 jaar!


Deze 3 lijstje waren weer een nieuwe uitdaging. Ik had nog nooit voertuigen gegraveerd dus dat was weer helemaal nieuw. Gelukkig waren ze heel erg blij met de lijstjes.



De afgelopen paar weken ben ik druk bezig geweest met het graveren van prijzen voor een voltige wedstrijd die ik sponsor en wat een klus was dat! Het begon met een bestelling van 4 prijzen daarna werden het er 8 en uiteindelijk  heb ik 11 prijzen gegraveerd voor de wedstrijd. Mijn eerste grote bestelling, zoals ik al zei het was een hele klus maar het was heel leuk en ik heb er echt super veel van geleerd. Zodra de wedstrijd is geweest zal ik de foto's plaatsen.

Vandaag ga ik beginnen met een windlicht voor een huwelijk, na 2 week lang het zelfde plaatje te hebben gegraveerd is het erg leuk om nu weer wat anders te graveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten