maandag 22 april 2013

Bestellingen af en mijn kleine haak creatie.

Ik zal eerst even beginnen met een update van de bestellingen. Ik heb voor dat we naar schier gingen 2 bestellingen gehad, 1 bestelling was voor een lantaarn voor een huwelijk en de ander was voor een vaas met tulp en een voorraad pot met een vrachtwagen erop.
Helaas heb ik geen mooie foto kunnen krijgen van de voorraad pot want de vorm van  de pot zorgde er voor dat er te veel reflectie was waardoor de afbeelding heel slecht te zien was.
Hier dan een foto van de vaas met tulp erop. De details zijn niet zo goed te zien op de foto, daar moet ik echt nog een paar keer voor gaan zitten om te kijken wat de beste manier is om mijn gravures duidelijk op de foto te krijgen.


Hier een foto van de lantaarn voor het huwelijk, de lantaarn is 28 cm hoog ff kleine melding want dat is niet goed te zien op de foto. jullie hadden hem misschien al gezien, hij staat ook in mijn nieuwe header van mijn blog. 

Ik heb al feedback geregen dat ze heel erg blij waren met hun cadeaus, dat is altijd leuk om te horen.

Nu dan even iets heel anders. Mijn kleine man begint fan te worden van knuffels hij wil steeds een knuffel mee naar bed maar hij heeft allemaal verschillende dus als hij zich gaat hechten aan die knuffels en hij raakt kwijt heb ik een serieus probleem! Mijn oplossing was ik ga er een voor hem haken, mocht hij hem dan kwijtraken kan ik altijd een nieuwe voor hem maken. Het was een tijd geleden dat ik iets gehaakt heb dus het was weer ff wennen. Hij is  ook niet perfect geworden maar mijn kleine man is dol op, hij ging al mee naar bed toen het alleen nog een hoofd en een lijfje was. Zo schattig om te zien dat hij zo blij is met iets wat ik voor hem gehaakt heb. 

 Vast blijven houden.

Hier had hij een klein probleem, je hebt al 2 treintjes in je hand hoe neem je dan toch je Nijllie mee?!

Ondertussen heb ik al een bestelling van dochterlief ontvangen voor een eenhoorn, een giraf en een ballerina. Morgen dus maar wat roze wol en ogen halen want ja ze moeten wel allemaal roze!

Het leuke patroon heb ik van de blog van Amigurumi to go. Er staan nog veel meer leuke dingen op dus zeker leuk om even te gaan kijken.

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!
    Nu heb ik netjes je update gehad per email.

    Het is weer prachtig jouw creaties!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen! Dankje!! Fijn om te lezen dat het werkt. Zo maar weer verder met mijn volgende haak creatie.

      Fijne dag

      Liefs

      Verwijderen