maandag 8 april 2013

Voltige wedstrijd in Eastermar.

Gister was het dan zover de Nationale Voltige Wedstrijd in Eastermar, de wedstrijd waar ik de prijzen voor heb gegraveerd.
Het was een hele leuke en gezellige dag, er waren behoorlijk was teams daar in Eastermar en ze hebben weer flink hun best gedaan op het paard. Omdat het een sponsoring was mocht ik ook mijn mooie spandoek ophangen, ik was helemaal trots toen ik hem zag. Daar hing mijn spandoek! De eerste keer dat iedereen Engraved by Tisch kon zien. Helaas ben ik weer zo dom geweest om geen camera mee te nemen dus ik heb geen foto's :-(. Note to Self zorg dat je overal je camera mee naar toe neemt net zoals je schoonmoeder doet. Was weer een goed leer momentje!
De dag bestond uit 2 delen s'morgen de teams en s'middags de solo's. Aan eind van ieder deel werden de winnaars bekend gemaakt en de prijzen uitgereikt en wie mocht dat doen?! Ja ik! Ik mocht mijn eigen prijzen uitreiken, echt heel leuk! In totaal dus 11 prijzen gegraveerd en uitgereikt. De reacties die ik kreeg waren heel leuk, weer eens wat anders zeiden ze. Ik hoorde zelfs mensen zeggen deze komt mooi in de prijzen kast te staan. Dus aan einde van de dag was ik best wel een beetje trots. Ik zal jullie nog even de foto's van de prijzen laten zien.
( Sorry voor het stof op de lijstjes, ze waren heel mooi gewassen)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten