woensdag 17 april 2013

Heerlijk een lang weekend naar Schiermonnikoog met de schoonfam.

Afgelopen zaterdag was het dan zover we gingen eindelijk naar Schier. Wat hebben we hier lang op gewacht en wat hadden we er veel zin in! Donderdag en vrijdag al de tassen in gepakt want met 2 kids heb je echt super veel spullen nodig, Met 2 hele grote tassen, een rugzak en een grote cameratas gingen we zaterdag naar schier. Eenmaal aangekomen werden we daar opgewacht door me schoonouders want de waren de vrijdag daarvoor al heen gegaan samen met me schoonzusje en haar vriend. Wat doe je als eerste als je op schier bent?! Ja fietsen huren. We hadden een hele mooie gehuurd 1 met een hele mooie bak er voor waar de kids heerlijk in konden zitten en alles konden zien en een simpele dames fiets met versnellingen, we fietsen daar heel veel en alleen is heuveltje op en heuveltje af dus dat hebben we wel nodig. Meteen de eerste dag al veel gedaan even naar de supermarkt want we moeten toch eten, daarna heerlijk naar het strand geweest daar lekker in de zee gespeeld, of nou de kids hebben in de zee gespeeld ik was leuk schelpjes aan het zoeken.
Eigenlijk zag iedere dag er wel een beetje zo uit eten halen bij de supermarkt en daarna lekker bij het strand spelen. Ow we zijn ook nog naar het baken geweest, wat een uitzicht heb je daar echt super mooi! Ik kan nog heel veel dingen vertellen maar dan word dit blogje wel heel lang. Nog even wat leuke foto's.

 Mooi uitzicht van uit de tuin op de watertoren.

Char op Schier. 

 Mijn kleine meid met haar eigen camera foto's aan het maken.
 Mijn grote en klein ventjes

 Ik ben echt FAN van deze aardappeltjes!!!!!

Ik ging nog ff op vogel jacht met mijn camera. Toch een leuk plaatje. 

 Zelf de hoge duin op achter het huisje.

 Super gezellig van die bloemetjes.

Het Baken. 

In de zee spelen.

De schelpen. 

Fazanten voeren.

Ze eten ook uit je hand!

Mooie afsluiting.

1 opmerking:

  1. Oh wat ziet het daar heerlijk uit! Jullie hebben zeker weten genoten! Prachtige foto's ook!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen