woensdag 5 juni 2013

Ja hij is besteld!!!

Ja het is zover ik heb mijn lockmachine besteld! Ik zou hem eigenlijk vorige week vrijdag al halen maar helaas zijn er toen wat dingen tussen gekomen, dus zijn we gister naar de naaimachine winkel geweest en wat een teleurstelling! De verkoopster wou me een demo model voor nieuw aansmeren. Ik hou niet zo van demo modellen dus die wou ik niet maar de verkoopster zei dat hij er alleen maar had gestaan en dat hij niet gebruikt was. Helaas voor haar vielen er nog stukjes stof uit waardoor ik kon zien dat hij gebruikt was. Ik vind het niet netjes om demo modellen voor de nieuwprijs te verkopen en er niet eerlijk over te zijn, ik heb mijn lockmachine dan ook bij een andere winkel besteld en als het even mee zit komt hij morgen binnen!! Ik kan niet wachten om er mee te spelen zodat ik kan uitvogelen wat de juiste spanning is voor welke stof.

Gister was er ook stofjes markt dus ik heb een leuk jersey stofje (met een voor mij heel gewaagd printje) gekocht en dochterlief wou een stofje met roze dus die hebben we ook maar even gezocht. Nu twee patronen voor een leuke jurk.

Stofje voor mij nu nog een leuk patroon. 

Stofje voor mijn meid.

1 opmerking:

  1. Stuiter stuiter stuiter! LEUK! Spannend! Ze mogen best show modellen verkopen maar idd enigszins eerlijk zijn en er mag dan best wat van de prijs af.

    Have fun! xxx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen