woensdag 19 juni 2013

Wachten op de bevestiging.

Het was hier weer even stil maar heb niet helemaal stil gezeten. Ben druk bezig geweest met het kijken naar een workshop lingerie maken en ik denk dat ik 1 heb gevonden waar ik wel blij van wordt. Het is nog even wachten op de bevestiging maar anders ga ik samen met mijn moeder 20 en 27 juli een workshop lingerie maken doen! Ik heb er echt zo'n zin in en ben echt benieuwd of het me een beetje gaat lukken.

Een tijdje terug hadden ze bij me dochter op school een juffen en meester dag dus ze mochten verkleed naar school en mijn kleine ballerina wou natuurlijk als ballerina naar school! Mevrouw had haar balletpakje, legging en beenwarmers al klaar gelegd maar ze mocht niet van mij met haar "goede" ballet rokje naar school dus mams heeft wat leuke zwarte glitterstof gekocht en wonder boven wonder een draagbaar balletrokje gemaakt! Ow wat is de rolzoom functie op mijn overlocker handig!!! Geweldige uitvinding! Helaas ben ik wel vergeten die ochtend foto's te maken dus die houden jullie nog te goed.

Waar ik wel foto van heb is het simpele rokje dat ik gister ff snel voor me kleine meid heb gemaakt, het is een cirkelrok met een elastiek als tailleband. Het is wel het simpelste iets wat ik tot nu toe heb gemaakt en ow wat is ze er blij mee! Natuurlijk is ze er blij mee want het is roze, heeft hartjes en je kan er mee rondjes draaien!! Perfect dus!

Meteen in de ballet pose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten