maandag 3 juni 2013

Zelf lingerie maken?!



Laatste paar weken ben ik dus druk bezig geweest met kijken wat voor mij de beste lockmachine zou zijn( prijs vs kwaliteit) en onderweg kwam ik allemaal leuke blogs tegen die super leuke dingen in elkaar genaaid hadden, echt wauw! Ik hoop ook ooit zo te kunnen naaien maar in ieder geval , op 1 van de blogs die ik tegen kwam was een link naar het forum om zelf lingerie te maken ow wat geweldig! Ik heb een blijkbaar super afwijkende bh maat want ik kan nergens een goed passende bh vinden, laten we eerlijk zijn als je dan toch minimaal 80 euro moet uitgeven voor een bh wil je toch in ieder geval dat het goed zit! Dus ik ga mij eens verdiepen in het maken van lingerie, want ik heb dit probleem niet alleen met bh's maar ook met bikini's, ik heb al bijna 10 jaar geen normaal passende bikini gehad en ik moet eerlijk zeggen dat me dat ook wel weer eens leuk lijkt.

Spieken hier ook mensen die zelf hun lingerie maken?

LEWENSTEIN-Multilock-700de-lockmachine

Nog steeds zit ik te denken aan de lewenstein 700de lockmachine. Ik zou hem eigenlijk afgelopen vrijdag ophalen maar helaas kwamen er wat dingen tussen waardoor dat niet gelukt is. Nu even afwachten wanneer ik hem kan ophalen want ik heb nog een paar leuke stofjes die heel graag een jurkje voor mijn dochter willen worden!


4 opmerkingen:

  1. Gewoon beginnen. Alle begin is altijd lastig. Maar jij hebt al ervaring met kleding naaien, dus dit komt echt wel goed.
    Ik ben reuze benieuwd!

    xxx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook benieuwd! Moet nog even verder met mijn zoek tocht en als ik weet waar ik moet beginnen gaan we het proberen!

      XXX

      Verwijderen
  2. Leuk hoor dat je het ook wil gaan doen, ik maak al 10 jaar alles zelf, en dan heb ik nog niet eens zo.n buitensporige maat , maar zelfs ik met mijn. 90 b kon niets fatsoenlijks vinden.
    Net Diana al zegt, gewoon beginnen, het is zo ontzettend leuk om te doen.. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt,, al komt er tegenwoordig niet zo veel meer op, da,s een beetje tijdgebrek, maar er is weer een setje in de maak :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mijn blog ook volgt! Ik ben nog druk bezig met zoeken naar dingen zodat ik weet waar ik moet beginnen. Heb het zelf lingerie maak forum al gevonden en een stel blogs die ook nuttig zijn bij mijn zoek tocht. Ja hier is het soms ook wat rustig op mijn blog maar er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles te doen wat je moet/wil doen haha. Ik ben benieuwd naar je nieuwe setje!

      Verwijderen