zaterdag 22 juni 2013

Mijn mooie nieuwe oude dingen.

Ik ben zo blij met mijn nieuwe oude dingen! Ik was al een tijdje er naar opzoek en donderdag kwam hij plots boven drijven op marktplaats, een oude naaimachine in een mooi kastje. Deze mooie naaimachine was ook nog af te halen in het dorp naast ons dus ik ging heel vlot bellen om te kijken of hij er nog was. Ja hij is er nog en ik was de eerste die reageerde dus hij ging hem voor me reserveren. Uren laten kwam man lief pas thuis ( ja moet wel ff overleggen hea) dus ik hem ff lief aangekeken en gevraagd of hij hem vrijdag ochtend wou ophalen. Zo gezegd, zo gedaan vrijdag ochtend toen ik thuis kwam van autorijles stond ze op mij te wachten! Wat is ze mooi!
Ze kan met de voet worden aangedreven maar is er zit ook een motortje op dus ze kan beide.

 Ze zit opgeklapt in dit kastje (sorry voor de vage foto)

Het blad kan worden open geklapt en word dan ondersteund door het kastdeurtje.

Verschillende steek lengtes en een voor en achteruit.

Is ze niet mooi?!

 En wat past er nou mooi bij deze oude naaimachine?! Ja een mooie ouder naaidoos/Box. Ik vind ze echt helemaal geweldig en had eerst nog geen reden om er 1 te kopen maar nu wel! Komt ze.
 Mooi hoog onder vak waar mooi mijn lockgaren kan staan.

Zo ziet ze er uit als ze half is uitgeklapt.

Ik moet nog nog aan beide wat opknap werk hebben maar dat zal moeten wachten. We gaan eerst deze zomer wat dingen aan het huis veranderen en daarna zijn die twee mooierds aan de beurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten