donderdag 6 juni 2013

Ja mijn lewenstein 700de is er!

Ja vandaag zat ik heel ongeduldig te wachten op mijn pakketjes en aan einde van de middag waren ze er! Meteen even gekeken of alles er in zat en ff kijken naar mijn mooie lockmachine, helaas moest ik nog wel even wachten voordat ik hem kon testen. Gelukkig was het vandaag prachtig weer dus buitenspelen met mijn muppets gaf genoeg afleiding, voor ik het wist was het etenstijd en daarna kon ik eindelijk mijn lockmachine testen.




Het inrijgen ging eigenlijk heel makkelijk! Na alle horrorverhalen die ik had gehoord over het inrijgen van een lockmachine was ik best wel een beetje huiverig maar alles ging prima, op naar de het testen. Ja en wat doe je dan?! Ik wil heel graag nog een jurkje voor mijn dochter maken dus laten we maar eens kijken hoe het op geweven gaat. Na wat draaien aan de spannings knopjes is het denk ik gelukt, we hebben de juiste spanning voor een mooie locknaad. Hier het resultaat.


Aangezien de lockmachien geweldig moet zijn op stretch stoffen moest ik dat natuurlijk ook even proberen en ja dat deed hij ook helemaal prima. Ow nog even een foto van de stretch locknaad.


Ik heb er nog niet lang mee kunnen spelen maar tot nu toe ben ik er heel blij mee! Ow ja ik heb er ook nog 5 ander voetjes bij, ik ben zeer benieuwd wat ik daar allemaal mee kan.

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om zo een nieuwe machine uit te proberen. Veel plezier ermee!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Ik zie nu pas je opmerking! Ik ben bezig geweest met een jurk voor mijn dochter en ik moet nog wat meer ervaring op doen maar tot nu toe ben ik er erg blij mee! Zal binnen kort ff een berichtje plaatsen met foto's

      Verwijderen